De Klink Smart One is een slimme deurklink die jou gemak, comfort en veiligheid biedt. Met dit slimme deurslot kan jij jouw deuren openen en beveiligen op verschillende manieren. Zo heeft de Smartklink de optie om geopend te worden met een gepersonaliseerde code of persoonlijk pasje. Daarnaast kan een deur met de Klink Smart One geopend worden met jouw vingerafdruk of zelf op afstand met een app.
Algemeen
- Hoe kan ik de Klink Smart One gebruiken?
- Heb ik nog een sleutel nodig?
- Hoe werkt de app?
- Is de Klink Smart One gemakkelijk te monteren?
- Hoe kan ik de Klink Smart One monteren?
- Hoe veilig is de Klink Smart One?
- Past de Klink Smart One op mijn deur?
- Welke garantie heb ik?
- Moet ik de Klink Smart One opladen?
Hoe kan ik de Klink Smart One gebruiken?
Heb ik nog een sleutel nodig?
Het korte antwoord: Nee!
Bij de Klink Smart One kun je jouw eigen slot en cilinder blijven gebruiken.
(On a side note: bij de Klink Professional krijg je van ons ook een fysieke sleutel waarmee je je deur ook kunt ontgrendelen)
Hoe werkt de app?
We hebben een app in de Play Store en de App Store, via de app kun je gemakkelijk timeslots instellen, pasjes instellen, vingerafdrukken toevoegen of de deur op afstand openen.
Is de Klink Smart One gemakkelijk te monteren?
De Klink Smart One wordt geleverd met een toolkit en een handleiding, waarmee de Klink Smart One eenvoudig gemonteerd kan worden over jouw bestaande slot.
Hoe kan ik de Klink Smart One monteren?
Je krijgt een fysieke en digitale handleiding geleverd bij je bestelling. Montage van de Klink Smart One is gemakkelijk en door iedereen te doen, je hoeft absoluut niet 'handig' te zijn.
Hoe veilig is de Klink Smart One?
Klink Smart One voldoet aan alle benodigde veiligheidseisen die gelden in Nederland, ook hebben wij alle vereiste veiligheidscertificaten om sloten te mogen produceren en verkopen. Dus je hoeft niet bang te zijn voor The Wet Bandits als je Home Alone bent. Is dat even lekker zorgeloos slapen!
Past de Klink Smart One op mijn deur?
De Klink Smart One is op iedere deur te monteren. Twijfel je over een deur? Neem dan contact op met support@smartklink.nl zodat we naar jouw specifieke situatie kunnen kijken.
Welke garantie heb ik?
De Klink Smart One wordt standaard geleverd met 2 jaar garantie. Wij hebben het volste vertrouwen in onze slimme klink!
Moet ik de Klink Smart One opladen?
De Klink Smart One opereert op basis van 4x AAA batterijen. Deze gaan mee tot ongeveer 10.000 handelingen. Gemiddeld betekent dit dat je pas je batterijen na een half jaar hoeft te vervangen. Je krijgt daarnaast ruim van tevoren meerdere push notificaties via de app wanneer jouw Klink Smart One dreigt leeg te raken. Ook is deze met de noodsleutel altijd nog te openen.
Bestelling & levering
- Waar kan ik mijn orderbevestiging vinden?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Hoeveel kost verzending?
- Hoe zie ik de voortgang van mijn order?
- Waar blijft mijn terugbetaling?
Waar kan ik mijn orderbevestiging vinden?
De order bevestiging wordt automatisch verstuurd naar het ingevulde e-mail adres na het plaatsen van de bestelling. Als je niet automatisch binnen 24 uur een orderbevestiging ontvangt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Vergeet niet je Spam of Ongewenst mailbox te checken, voor het geval je mailprovider hem daar automatisch in heeft gezet.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Er zit slechts een korte tijd tussen het moment waarop je jouw bestelling plaatst en het moment waarop we deze gaan verwerken. Als je direct na je bestelling contact met ons opneemt, kunnen we je bestelling mogelijk annuleren voordat deze is verwerkt. Zo niet, dan verzenden we je bestelling en kun je deze desgewenst na ontvangst direct retourneren.
Hoeveel kost verzending?
Verzending is geheel gratis in Nederland in België.
Hoe zie ik de voortgang van mijn order?
We geven updates in elke fase van je bestelling, vanaf het moment dat je deze hebt geplaatst, tot en met de verzending en levering. In je e-mail met de leveringsbevestiging ontvang je natuurlijk een track & trace je kan gebruiken om de voortgang van je bestelling online te volgen. Easy peasy! Doe je mee aan de pre-order campagne? Dan houden we je in de tussentijd natuurlijk op de hoogte van ontwikkelingen met betrekking tot je bestelling.
Waar blijft mijn terugbetaling?
We streven ernaar om terugbetalingen te verwerken binnen drie dagen nadat een artikel aan ons is geretourneerd. Houd er echter rekening mee dat je bank er enkele dagen over kan doen om de betaling terug op jouw rekening te storten. We nemen zo snel mogelijk per e-mail contact met je op om je te laten weten wanneer je terugbetaling is verwerkt.
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Volg de stappen in ons retourbeleid zodat we je retournering zo goed mogelijk kunnen verwerken en je terugbetaling zo snel mogelijk kunnen doen.
Waar blijft mijn terugbetaling?
We streven ernaar om terugbetalingen te verwerken binnen drie dagen nadat een artikel aan ons is geretourneerd. Houd er echter rekening mee dat je bank er enkele dagen over kan doen om de betaling terug op jouw rekening te storten. We nemen zo snel mogelijk per e-mail contact met je op om je te laten weten wanneer je terugbetaling is verwerkt.